1

Topic: Kaikki pelaa?!?

Saatiin ennen pelien alkua hieno kuuden pelaajan superliiga aikaiseksi.

Jos jollakin on nyt vielä sellainen fiilis, että olisi hienoa tahkota kunnon 10-12 joukkueen sarjassa ja tuo edellinen ilmoittauminen meni ohi.... niin... jos halukkaita löytyy niin tuossa sportingnewssissä on kahden tiimin hallinnointi sikahelppoa niin mä voin ainakin omalta osaltani osallistua kahteen sarjaan. Luultavasti myös muut meidän kuuden sakista.

Eli jos tavoitedraftiaika olisi sunnuntaina tai sitten peräti ensi viikolla, niin saataisiin kaikki halukkaat mukaan. Toivottavasti edes ne kaikki jotka olivat ilmoittautuneet alkuperäiseen sarjaan.

Jos on intoa niin ilmoittakaa halunne täällä niin sitten katsotaan paljonko porukkaa olisi tulossa (Hätisimmät voivat liittyä kainalopallokorneri-nimiseen sarjaan, salasana korneri).

www.sportingnews.com

"Menestys ruokkii heitä: He pystyvät koska luulevat pystyvänsä." -Vergilius

2

Re: Kaikki pelaa?!?

NO NIIN.... NYT SE ONNISTUI!!! Kirjautuminen siis. Ei voi ymmärtää mikä systeemissä mätti...

Eli ilmoittaudun halukkaaksi "kakkosliigaan" jos sellainen saadaan aikaiseksi!

"I firmly believe that any man´s finest hour - his greatest fulfillment to all he holds dear - is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"   
Vince Lombardi

3

Jos toinen liiga tulee niin mukana ollaan.

Oderint dum metuant

4

Mää en onnistunut kirjautumaan tohon toiseen, joten jäi mestaruuden uusiminen tänä vuonna väliin..

5

Liigan pitäisi olla nyt auki nimellä Kainalopallokorneri ja salasana "korneri". Tehdään nyt vaikka niin että jos on ongelmia, niin luokaa tuollainen sportingnews-tunnari ja lähettäkää mulle (joose at kainalopallo.com) postia, niin mä lähetän kutsun (suora linkki jonka pitäisi toimia) jolla pääsee mukaan helpoiten.

Liigassa on nyt draft sunnuntaina kello 19 eli kello 18 mennessä pitää joukkueiden olla ilmoittautuneita tai sitten ei onnistu. Nyt tehdään niin että vähintään kymmenen tiimin pitää ilmoittautua tai sitten liigaa ei perusteta.

Kai me kaikki kuusi toisesta liigasta liitytään tähän liigaan kanssa? Minä ainakin...

"Menestys ruokkii heitä: He pystyvät koska luulevat pystyvänsä." -Vergilius

6

Nyt käryää hihat tähän tietotekniikkaan... mad

Annas arvaa kun tänään avasin koneen iltapäivällä, se teki niin syvän kyykyn ettei mikään enää pyörinyt kunnolla. Draft jäi siis väliin... TAAS!!

Fantasyfutiksen ylijumalat taitavat olla mulle jostain vihaisia

"I firmly believe that any man´s finest hour - his greatest fulfillment to all he holds dear - is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"   
Vince Lombardi