Topic: Kainapallokornerin oma fantasysarja????
Viime kaudellahan kisailtiin pleijareiden aikaan. Otetaanko tänä vuonna alusta lähtien????
Dion Sanders
You are not logged in. Please login or register.
Kainalopallokornerin keskustelupalsta » ulkomaat » Kainapallokornerin oma fantasysarja????
Viime kaudellahan kisailtiin pleijareiden aikaan. Otetaanko tänä vuonna alusta lähtien????
Otetaanpa vaan. Otin vapauden täräyttää liigan pystyyn. NFL.comin tarjoaman liigan valitsin siksi, koska siellä on reaaliaikaiset tilastot ovat ilmaiset, toisin kuin monella muulla palveluntarjoajalla.
Liigan nimi on salamyhkäisen yllättävästi Kainalopallokorneri. Salasana on kainalopallo.
Liittymään pääsee täältä: http://football.nfl.com/splash/football/nfl/single
Tilaa on yhteensä 12 hengelle. Täräytetään noita pystyyn lisää sitten, jos kysyntä ylittää tarjonnan.
I'm in!
Mää tuun kanssa!!!
...niin, jos vain joku vääntäisi mulle rautalangasta, miten tuon linkin takaa voi tuohon Kainalopallokornerin omaan liigaan ilmoittautua...
Mää tuun kanssa!!!
...niin, jos vain joku vääntäisi mulle rautalangasta, miten tuon linkin takaa voi tuohon Kainalopallokornerin omaan liigaan ilmoittautua...
Pistin sulle tulemaan kutsun, jota "seuraamalla" päädyt oikeaan paikkaan. Keksi vain nimi tiimille ennen kuin rupeat hommiin. Tiimin nimen syöttämisen jälkeen jossain siellä sivussa on "join league" tms., jota kannattaa kokeilla näin aluksi.
Jos jollain on aikaa, niin vois kirjoittaa muutaman rivin kuinka tuo draftaaminen onnistuu, koska vaikka itselläni kielitaitoa jonkin verran onkin, niin tuo "live draft" on ilmiönä vieras. Eli jos joku tietää asiasta enemmän, niin sana on vapaa. Minä voin kirjoittaa siitä sitten kun olen asiaan ehtinyt tutustua. ![]()
Juu, kutsua on pukannut. Kiitokset niistä!!
Täytyy vaan odottaa kunhan pääsee kotiin, työpaikan nettikyttä ei päästä mua tuonne linkille ![]()
Klikkaa itsesi rank your players-sivulle.
Sieltä kannattaa valita HTML rank list
Sitten vaan rankkaamaan pelaajia mieluiseesi järjestykseen, eli se jässi jonka haluat joukkueeseesi ekalla kierroksella tietysti ykköseksi
ja niin päin pois.
Vielä mahduin mukaan!
Live draft on ilmeisesti suomen aikaa sitten ensi tiistaina 28.8. kello 21:30? Vai laskinko oikein?
Sen verran on vielä itselleni hämärä tuo draft-prosessi, että lienee parempi olla paikan päällä ihmettelemässä tapahtumia.
Kalenteri hälyyttämään ![]()
Ilmeisesti liigan pitää olla täynnä draftiin mennessä, jotta se jää voimaan (vajaat liigat hajotetaan). Tällä hetkellä näyttäisi olevan 9/12 paikkaa täynnä, joten kolmea joukkuetta puuttuu vielä.
- Janne
Last edited by Janneboy (23.8.2007 13:13)
Kannattaa tosiaan tehdä niinkuin ElHebo neuvoi: Rankata pelaajat etukäteen paremmuusjärjestykseen - draftin aikana on vain 90 sekuntia per varausvuoro aikaa valita haluttu pelaaja, ja jos ei ehdi tekemään valintaa, niin softa sitten valitsee sun listasta seuraavaksi parhaan "vapaan" pelaajan. Tätä rank-listaa voi muokata vielä noin vuorokausi ennen draftia.
Vaihtoehtoisesti pelaajia voi myös laittaa draftijonoon (draft queue), jota pääsee räpläämään vasta draftipäivänä. Myös tällä jonolla on sama periaate kuin rank-listalla - jos et tee valintaa 90 sekunnissa, niin sitten otetaan paras "vapaa" pelaaja jonosta.
Korjatkaa vapaasti jos olen ymmärtänyt väärin. Toivottavasti saadaan liiga täyteen.
Draftiin ei siis halutessaan tarvitse osallistua livenä, eli kone draftaa juokkueen puolestasi. Live draftin hienouksia on mm. se että voit valita juokkueeseesi vaikka viisi RB:ä jos niin haluat. Kaikkiaan joukkueeseen valitaan 14 palaajaa (puolustus on yksi pelaaja).
Tarkempia speksejä löytyy linkistä.
http://freemeeting.6.football.nfl.com/m
ngle_draft
p.s. jos liigassa on alkuviikosta vielä paikkoja auki, voisi joukkueita rekrytoida tuolta SAJLn foorumin kautta että saadaan 12 jengiä täyteen.
12:sta paikasta nyt on täynnä 11 eli enää yhtä pelaajaa kaivataan. Se yksi löytyy toivottvasti tänään, sillä jos tiistaiaamuun klo 7:00:aan mennessä liiga ei ole täynnä, se ei toteudu.
Toki, mikäli sitä yhtä puuttuvaa henkilöä ei siihen mennessä ilmeisty, laitan sitten saman tien uuden liigan pystyyn ja draftin sen verran kauas, että liiga ainakin ehtii täyttyä.
Ja mainittakoon näin mainoksena, että tämä on oiva mahdollisuus nöyryyttää Kainalopallokornerin kirjoittajia, sillä mukana ovat itseni lisäksi myös Erik, Teemu ja Joose.
Osalistuin vaikka olen uusi käyttäjä. Ei kai haittaa?
Viimeinenkin paikka näyttäisi olevan täytetty. Eli huomenna kaikki draftaamaan.
onko tolla draft rankingilla mitää hyötyä
Last edited by runboy#21 (27.8.2007 16:59)
Kainalopallokornerin keskustelupalsta » ulkomaat » Kainapallokornerin oma fantasysarja????